Friday, July 16, 2010

WhAt's In Ur HanDBag?

toTE baG sape Ni?

Female/Ladies/Perempuan/Girls...dan kawan baiknye...HaNDbAG!..iye tak? Berapa handbag/tas tangan yang kamu ada? Tak kira lah branded or non-branded item..but surely definitely more than 1 kan...tipu laa kalau ada satu je..:)

Macam2 jenis kategori handbag - tote, hobo, satchel, crossbody, shoulderbag..dan lain2 macam lagi..Kamu paling suka yang mana..kalau saya..suka tote bag..takmau yang ada zip..suka yang terbuka dan luas..senang nk campak apa2 aje dlm tu..macam bag Doraemon! Kebanyakan handbag saya jenis tote..senang sekali dengan tote..mungkin ada setengah berpendapat tote is too simple kan..memang betul..sesuailah dengan gaya saya..simple mimple aje..haha!

Tapi kalau ada bag macam tu..organize lah sket ye! Nanti susah nk cari barang..kalau ada make-up..letak dalam make-up bag comel2..

Selain handbag..ada lagi keperluan kita kan..wrislet/purse, checkbook purse, coin wallet/purse, mini skinny etc..etc..aduhaii..itulah perempuan...best kan jadik perempuan..macam2 ada!..Kalau lelaki..wallet ajelah..tu pun kaler hitam, brown..alah..boringlah!!

Enjoy your handbags..ladies..ermm..jom p jamu mata bloghopping kt butik2 online..hehe!

Owh!..ini..tote bag untuk seorang perempuan melayu terakhir...ala-ala aje...tote bag, fabric pun gambar handbag, boley!!

full lining
ada poket jugak

ada bunga sekuntum..manis gitu

bunga gantung kt tepi..


dah berpunya!



ni la make-up bag..bleh la kawan ngan tote kt atas tu :)

THE END

3 comments:

  1. canteknyaaa motipp hanbeg tuhhh akak beli kat manaaa?

    ReplyDelete
  2. beli online le..kt cni haa..http://fabricbuffet.blogspot.com..macam2 adaa..

    ReplyDelete
  3. Salam Kak, camne nak tempah beg camni, masih available lg tak?

    ReplyDelete