Wednesday, July 21, 2010

KIsAh BaJu BAjaN..


Salam,

Apa khabar anda hari ini? Sebelum terlupa, terima kasih!, thank you! kepada semua yg singgah d blog butikbungalily..support anda semua mmg d perlukan!


Ada soalan, berapa helai baju yang anda ada sekarang? Sepuluh, lima puluh, seratus pasang? Hmmm..ntah saya sendiri tak tahu berapa pasang baju yang ada..cuma yang saya pasti, setiap hari tercangak2 memilih baju2 yang tergantung di rak cermin dan dalam almari baju..dan merasakan kenapa laaa..TAK ADA baju yang best nk d pakai ke pejabat mahupun kalau nak keluar jalan2...pastu mulalah pasang angan2 untuk shopping baju bajan pulak!..Saya tahu anda juga ada masalah yg sama kannnn...girls will be girls no matter what age u are now! Sentiasa nk kelihatan sempurna dan tak cukup baju, kasut, handbag etc..etc..


Saya pernah pergi rumah seorang perempuan (semestinya kaya!) yang ada sebuah bilik khas untuk baju bajan, tudung, eksesoris, kasut etc..etc..siap dengan floor to ceiling mirror, stool bulat empuk untuk duduk sambil pilih2 baju, tudung, kasut mana yang nak pakai..aduhhh..mmg kagum dan jeles sekali..inilah idaman saya dan saya pasti igauan semua wanita d dunia ini..hehe..Rasa nak tidur kt dlm bilik tu..:)


Cuma saya wonder..adakah dia pun ada problem yang sama dengan kita2 semua ini? Atau mungkin jugak problem nak pilih sebab banyakkk sangat..bukannya sikit macam saya..huhu!


Apapun, saya bersyukur kerana ada baju yang tidak kotor, koyak atau kusam masam untuk d pakai setiap hari..Alhamdulilahh :) dan tidak perlu basuh, sidai dan lipat, kerana kerja tu saya tak sukaaa..!!!


Ada baju anda tergantung d bag ini?




SalamCeria!

No comments:

Post a Comment