Friday, August 6, 2010

KaSUT oH! KasUT..!..


Salam Jumaat!

Hari jumaat yang mulia ini....biasanya ramai yang melaram..ladies mahupun jejantz (word jejantz ni sy dapat dari status fb anak buah saya..bermaksud jantan2 la agaknyer..macam2 ler budak2 sekarang)..ladies siap dengan baju kurung/kebaya matching dengan kasut tumit tinggi..dan jejantz dengan baju melayu dan ada yang bersampin siap!...aduhh! sopan sungguh..suka tengok macam ni tauu..hari hari pun tak apa...:)
Oh! saya?..mmg pakai baju mini kurung hari ni...tp hanya berselipar comfort sahaja yg tak matching langsung dengan warna baju....tak boleh bertumit 1,2 inci ..maklumlah injury masih belum pulih..huhu..
Bercakap pasal kasut..susah sket sy memilih kasut yang sesuai..maklumlah kaki ala2 cik jah (gajah ler tuu)...kene beli yang betul2 comfort, kalau tidak sakit pinggang le pulak...flat sangat pon x bleh...stilettos lagiii laaa...!!
Anda macam mana>? banyak mana koleksi kasut yang anda ada? Adeke sebanyak kasut2 macam kt fabric tote sy jahit kat bawah nun?.....
Semalam saya ada jahit satu tote bag lagi!.. ni saki baki kain lepas buat tote kecik untuk birthday present anak kawan (belum bg lagi pun!)

ada ruffles sket


poket muat handphone je..ada ruffles gak!

tindan dengan renda sket..

mesti ada yang tergantung ni!...



Sekian! Selamat Berhujung Minggu..!

No comments:

Post a Comment